Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Κανόνες δανειστικής βιβλιοθήκης


ü Προσέχω το βιβλίο που έχω δανειστεί.
ü Δεν το σκίζω, δεν το μουτζουρώνω και δεν το τσαλακώνω.
ü Η θέση του είναι  στη βιβλιοθήκη ή στην τσάντα μου ή στον φάκελό μου.

ü Δεν το πετάω, αλλά το προσέχω και το βάζω σε ασφαλές μέρος για να μη χαθεί ή λερωθεί.
ü Όταν διαβάζω το βιβλίο μου, ούτε τρώω ούτε πίνω κάτι.
ü Το επιστρέφω πάντα ημέρα λειτουργίας της βιβλιοθήκης.(έως 15 μέρες)
ü Αν το καταστρέψω, το αντικαθιστώ αμέσως με το ίδιο βιβλίο.    
ü Μένω με υπομονή στη σειρά μου για να δανειστώ ή να επιστρέψω το βιβλίο μου.

           ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ: 14-10-2019                                
                                 ΗΜΕΡΕΣ  ΚΑΙ  ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 
ΔΕΥΤΕΡΑ  ΚΑΙ  ΠΕΜΠΤΗ  11:30π.μ. έως 11:45π.μ.
Αίθουσα 12


Για να δείτε τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της Βιβλιοθήκης του Σχολείου μας πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου