Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

5 Οκτωβρίου 2015 : Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού


Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού το σχολείο μας πραγματοποίησε δράσεις για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες.

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Αγιασμός Σχολείου για το σχολικό έτος 2015-16

Οι μαθητές, το Διδακτικό Προσωπικό και η Διευθύντρια του 24ου  Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας σας προσκαλούν να παραστείτε στον Αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, που θα γίνει την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015 στις 09:00.

                                                          Η Διευθύντρια του Σχολείου         
                                     
      Στεφανοπούλου Ευαγγελία

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2014-2015

Την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015 στις 8.00 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2014-2015.
Οι μαθητές όλων των τμημάτων του πρωινού και ολοήμερου προγράμματος παρουσίασαν δρώμενα, θεατρικά και τραγούδια αποσπώντας το ζεστό χειροκτρότημα των θεατών.
Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν αθλητικές δραστηριότητες από το γυμναστή του σχολείου στις οποίες συμμετείχαν όλοι οι μαθητές.
Στο τέλος της γιορτής ο Διευθυντής του Σχολείου μας κ. Κυράνας Χαράλαμπος αποχαιρέτησε τους παρευρισκόμενους με το τέλος της τετράχρονης θητείας του στο σχολείο, ζήτησε να σταθούν όλοι κοντά στο σχολείο κι ευχήθηκε σε όλους καλέ διακοπές.

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Πρωτομαγιάτικα στεφάνια από τη Στ'

Στα πλαίσια της γιορτής της Πρωτομαγιάς η Στ' έφτιαξε στεφάνια με τα οποία στόλισε την τάξη της!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης κατασκευάσανε στεφάνια με δύο τεχνικές.

Αρχικά χρησιμοποίησαν χαρτί γκοφρέ με το οποίο φτιάξανε μικρές μπαλίτσες και τις κολλήσανε με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματιστεί ένα όμορφο στεφάνι γεμάτο χρωματιστά λουλούδια!

Κατόπιν, χωρισμένοι σε δύο ομάδες, κόψανε από τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου μας λουλούδια του αγρού και φτιάξανε με τον κλασικό, παραδοσιακό τρόπο δύο στεφάνια από κλαδί ελιάς πάνω στο οποίο δέσαμε με σπάγκο τα λουλούδια.


Χρόνια πολλά και καλό μήνα!


Για να δείτε περισσότερες εικόνες πατήστε εδώ.

Το ρομπότ της… ανακύκλωσης!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης κατασκεύασαν με τη βοήθεια της δασκάλας τους Άννας – Μαρίας Καλαϊτζή ένα ρομπότ χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά.
Τα παιδιά χρησιμοποίησαν υλικά όπως χαρτόκουτα, πλαστικά μπουκάλια, χάρτινα πιάτα, ποτήρια και καλαμάκια, αλουμινόχαρτο, καπάκια και μια σπασμένη βρύση!

Το αποτέλεσμα είναι  υπέροχο!

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Πασχαλινά σακουλοκουνελάκια από τη Γ'

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ' τάξης του σχολείου μας κατασκεύασαν με τη βοήθεια της δασκάλας τους κ. Άννας - Μαρίας Καλαϊτζή υπέροχα κουνελάκια φτιαγμένα από σακούλες και χρωματιστά χαρτιά!

Καλό Πάσχα!!!!!

Πασχαλινές λαμπάδες από τη Στ'

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης του Σχολείου μας κατασκεύασαν με τη βοήθεια του δάσκαλου της τάξης του κ. Μπλέτσα Χρήστου πασχαλινές λαμπάδες.

Για να δείτε τις  φωτογραφίες με τις λαμπάδες που κατασκεύασαν τα παιδιά  πατήστε εδώ

Καλή Ανάσταση!